Zasvěcení do copywritingu

Chcete posunout své psaní na novou úroveň? Najít taková slova, aby vám svět utrhal ruce? Nebo si přímo vydělávat tím, že za sebe kladete klikyháky?

 
Zvu vás na legendární kurz, na který v Seznam.cz stály frontu celé týmy a který naučil psát přehledně, poutavě a přesvědčivě víc než 350 nadšených absolventů.

A díky němuž teď můžete ovládnout sílu slov i vy.

Mimořádně zábavně, a tudíž nenásilně, efektivně a s trvalými následky.

 

Pro koho to je

 
Kurz je ideální pro:
 
• začínající nebo aspirující copywritery
zaměstnance, po kterých chtějí v práci působivá písmenka
živnostníky, kteří mají web
• všechny, kdo (se) potřebují prodat
• kohokoli, kdo si přeje být neodolatelný v psaném projevu

 

Kdo se baví, ten se učí

 
Když chcete, aby pes spolkl tabletu, nedávil se a pochutnal si, musíte ji zabalit do voňavé šunky.

Moje tableta je mé 9leté know-how vedoucího copywriterů v Seznam.cz a následně copywritera na volné noze.

Tenhle kurz je moje nejdelikátnější nejzábavnější šunka.

Vy jste pes.

Který chce umět psát.

Jste ambiciózní pes.

 

Co slupneme

 

Den první

 
1. Obyčejné psaní vs. copywriting
• Co musí umět copywriter
• Co řekne víc než 1 000 slov

2. Čtou lidi na internetu?
• Ne
• 10 způsobů, jak skenujeme web
• Co přitáhne oko
• Jak napsat skenovatelný text

3. Očima obchodníka
• Nejsobečtější bytost na světě: Čtenář. Jak mu kápnout do noty?
• Pro koho píšu? Cílovka a persona
• AIDA. Jak proměnit čtenáře v zákazníka
• USP. Odliš se, nebo zemři

4. 20 zásad dobrého copy
• Na počátku bylo slovo
• Inbound marketing. Jak tvořit obsah, který má hodnotu
• Ne produkty. Benefity
• Sloveso je král
• Buďte konkrétní
• Rozpusťte riziko
• Všechno jsou jen příběhy
• a mnohem víc…

Den druhý

 
5. Kde se láme chleba: Nadpis
• 5U pro neodolatelné nadpisy
• 7 nadpisových fíglů

6. SEO. Hledej, šmudlo
• Klíčová slova. Jak je zjistím a kam s nimi?
• Vrťte dlouhým ocasem

7. Nejčastější chyby
• Čím se psavci opakovaně ztrapňují

8. 25 nejlepších parťáků copywritera
• Nejužitečnější za život sesbírané aplikace, weby a nástroje na:
      ◦ Nerušené psaní a flow
      ◦ Pravopis
      ◦ Nakopnutí inspirace
      ◦ Psaní všemi deseti
      ◦ Když slova nestačí
OmmWriter

9. Žánry na přání
• Sociální sítě
• Direct mail
• PPC
• Produktové popisky
• PR článek
• a další…

10. Užitečné prameny
Knihy, weby, blogy, videa a kurzy, které si zaslouží vaši pozornost

 
To celé proloženo řadou praktických cvičení, díky kterým dostanete vše do krve. Včetně nejužitečnějšího úkolu vůbec, který vám pomůže přijít na to, v čem jste jedineční a jak to říct světu.

Odnesete si přehledně zpracovaný výcuc, který můžete mít při psaní vždy po ruce. A jako třešničku: certifikát, ať se máte čím ohánět v CVčcích.

 

Kdo si vás vezme do parády

 
Jiří Charvát je copywriter, spisovatel, mind-up komik, moderátor a lektor.

5 let byl nejprve jediným copywriterem v Seznam.cz, následně zde vedl copywriterský tým.

Nakonec ho zlákala pódia a humor a po napsání knihy Eskejp: Na útěku z kanceláře si stoupl na volnou nohu.

Jeho blog byl nominován na Magnesii Literu a Křišťálovou Lupu. Je dvojnásobným mistrem ČR ve slam poetry.

 
 

Co si odnášejí absolventi

 

Vendula KosíkováPokud chcete psát texty, které čtenáři slupnou jako malinu, rozhodně si nenechte ujít kurz Zasvěcení do copywritingu od Jiřího Charváta. Pro mě to bylo nejlepší copy školení vůbec. Naučilo mě, jak nad textem přemýšlet, jak upoutat čtenáře i oslnit vyhledavače. Jirka teorii zhusta prokládal konkrétními příklady a praktickými cvičeními. Také se s námi podělil o užitečné nástroje a aplikace, které pomáhají copíkům najít správná slova a ztišit roztěkanou mysl.

–Vendula Kosíková, INTREA-PIKO s.r.o.

 

Veronika & Václav Jonešovi4 hodiny nudné prezentace o psaní? Kdepak. Kurz copywritingu s Jirkou byl jako nadechnout se čerstvého vzduchu. Čas nám snad ještě neutíkal tak rychle. Rozebral naše webové texty na atomy a ukázal, jak je znovu poskládat. Lépe. Každá informace byla přínosem, a-ha momentem a naše mozky vše zpracovávaly ještě dlouho po rozloučení. Děkujeme za super atmosféru, za naslouchání a cit pro pocit.

–Veronika & Václav Jonešovi, Kniha Hodinky

 

Kristýna CyprisováOceňuju praktickou a interaktivní formu kurzu. Díky tomu jsem nasákla hodně informací za krátkou dobu. Jirka je sympaťák a člověku je líto, že to vlastně netrvalo dýl.

–Kristýna Cyprisová

 

Jaroslav MarešDíky moc za workshop. Byla to smršť praktických informací a úkolů, po kterých se na texty kolem sebe dívám jinak. A dokonce mám chuť si hrát s klávesnicí.

–Jaroslav Mareš, ZENHOME

 
 

Ve skupince i sólo

 
Kurz je k aktuálně k mání ve dvou variantách.

 

Spolu mezi slovy

 
6 hodin ve skupince max. 15 účastníků

Ve vypsaných termínech vždy dva dny po sobě ve 13–16 hod. Nejpozději 3 dny před konáním vám pošlu odkaz na Zoom, kde to propukne

Cena: 10 000 Kč / os.

 

Jeden na jednoho

 
4 hodiny jen vy a já

V termínu, který si dohodneme. Po přihlášení se vám nejpozději do 2 pracovních dnů ozvu na telefon nebo e-mail a vše domluvíme

Výhoda: Péče jen a jen o vás. Vaše dotazy. Vaše témata. Možnost do hloubky rozpitvat vaše konkrétní texty.

Cena: 20 000 Kč


Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Všechno, co potřebuješ k úspěchu, už leží před tebou na klávesnici. Jen to správně poskládat.

Máte k Zasvěcení do copywritingu jakýkoli dotaz? Přání? Napište mi na nejsem@jiricharvat.cz.

Ceny jsou konečné. Nejsem plátce DPH.